DOPRAVA | DODACIE LEHOTY | MOŽNOSTI PLATBY

AKÉ SÚ PREPRAVNÉ NÁKLADY?

Náklady na dopravu Slovenskou poštou sú 4,95 €. Iné prepravné spoločnosti momentálne neponúkame.

AKO DLHO BUDE TRVAŤ, KÝM PRÍDE OBJEDNÁVKA?

Odoslanie objednávky z logistického oddelenia býva do 5 pracovných dní a dodanie objednávky je spravidla do 10 pracovných dní. Počas zliav môže dodanie objednávok trvať o niečo dlhšie, než je obvyklé.

Pri platbe platobnou kartou sa môže v niekoľkých výnimočných prípadoch uvedený dodací predĺžiť. Kvôli bezpečnosti našich zákazníkov a pre vylúčenie zneužitia kreditnej karty tovar zasielame až po pozitívnej spätnej väzbe od príslušnej inštitúcie, ktorá kartu vydala.

MÔŽEM SI NECHAŤ DORUČIŤ TOVAR DO VAŠICH PREDAJNÍ?

Áno. Svoju objednávku si môžete vyzdvihnúť vo zvolenej predajni do 10 pracovných dní od jej doručenia.

ČO MÁM ROBIŤ, KEĎ MI ZÁSIELKA NEDORAZILA?

Akonáhle vaša zásielka opustí náš sklad, obdržíte e-mail s potvrdením o odoslaní. Pokiaľ zásielka nedorazí do piatich pracovných dní aj napriek potvrdenému odoslaniu, kontaktujte prosím náš servisný tím.

AKÉ TYPY PLATBY SÚ K DISPOZÍCII?

U nás môžete pohodlne zaplatiť na dobierku, službou PayPal alebo platobnou kartou. Prijímame karty Visa a MasterCard.

1. PLATBA PROSTREDNÍCTVOM ÚČTU PAYPAL

Pri výbere typu platby PayPal budete v pokladni po kliknutí na tlačidlo „Pokračovať“ automaticky presmerovaný/á na svoju stránku služby PayPal. Metódou PayPal môžete platbu vykonať úplne jednoducho zadaním svojej e-mailovej adresy a hesla. Z vášho účtu PayPal sa príslušná platba ihneď odpočíta a vy obdržíte e-mailom potvrdenie o prijatí platby.

2. PLATBA PLATOBNOU KARTOU

Prijímame bežné platobné karty Visa aj MasterCard. Navyše vám zaručujeme, že vaše vysoko citlivé informácie sú u nás v úplnom bezpečí a chránené pred prístupom tretích osôb, pretože na ochranu údajov používame moderné technológie a všetky údaje zasielame zašifrovane cez spojenie SSL – 128 bitov.

Odoslaním objednávky sa fakturovaná čiastka zarezervuje na vašej platobnej karte. Až v čase, keď je tovar odovzdaný prepravcovi, je čiastka z platobnej karty skutočne strhnutá. V prípade vrátenia tovaru vám ihneď po spracovaní prijatého tovaru čiastku pripíšeme na váš účet.

3. PLATBA NA DOBIERKU

Pri zaslaní tovaru na dobierku zaplatíte fakturovanú čiastku pohodlne a bezpečne pri prevzatí tovaru. Zaplatiť môžete v hotovosti alebo platobnou kartou priamo prepravcovi. Upozorňujeme, že pokiaľ budete vracať tovar, ktorý bol zaplatený dobierkou, je bezpodmienečne nutné na automatický e-mail o prevzatí tovaru späť na sklad odpovedať svoje bankové spojenie, aby sme vám mohli vrátenú čiastku previesť späť!

4. BANKOVÉ SPOJENIE

V prípade straty formulára pre prevodný príkaz preveďte prípadné neuhradené sumy faktúry na nasledujúci účet. Vo vlastnom záujme nezabudnite ako účel platby uviesť príslušné číslo faktúry a objednávky, pretože inak nebude možné prichádzajúce platby správne zaúčtovať.

PREVODY

Majiteľ účtu s.Oliver Sales GmbH und Co KG
UniCredit Bank Slovakia
IBAN: SK37 1111 0000 0014 1203 3006

KDE SI MÔŽEM NEZAPLATENÉ FAKTÚRY PREHLIEDNUŤ?

V sekcii Môj ÚČET nájdete denne aktualizovaný prehľad všetkých objednávok a nezaplatených faktúr a tiež prehľad bodov s.Oliver, ktoré ste nazbierali.

Sekcia Môj ÚČET je k dispozícii iba registrovaným zákazníkom. Ďalšie informácie k registrácii nájdete TU.

Ak potrebujete pomôcť, sme vám k dispozícii na našej zákazníckej podpore TU.