MÔJ ÚČET | NEWSLETTER
AKO SI VYTVORÍM ÚČET?
Pred dokončením každej objednávky sa pýtame na registráciu. Môžete si vytvoriť novú registráciu alebo nakupovať ako hosť. Po kliknutí na „Môj účet“ v pravom hornom rohu sa objaví vstupná šablóna. Prejdite na „Vytvoriť užívateľský účet“, vyplňte všetky požadované polia a zvoľte silné a bezpečné heslo. Po odsúhlasení podmienok, zásad ochrany osobných údajov a kliknutí na „Zaregistrovať sa“, vám zašleme potvrdzovací e-mail. Potom môžete ihneď nakupovať so všetkými výhodami zákazníckeho účtu.
Upozorňujeme, že registrácia na predajni do s.Club a registrácia na e-shop nie sú prepojené. Pokiaľ už máte registráciu do s.Club a chcete nakupovať ako registrovaný zákazník aj na e-shope, je nutné vytvoriť si nový účet.
Ako registrovaný zákazník si môžete v sekcii „Môj účet“ uložiť osobné údaje (napríklad rôzne dodacie adresy alebo spôsoby platby), kedykoľvek si skontrolovať aktuálny stav svojej objednávky a prezrieť si históriu svojich starších objednávok.
V sekcii „Môj účet“ v ponuke „Profil“ je možné meniť osobné údaje a tiež obnoviť heslo. Ak chcete zmeniť údaje, ktoré tu nie sú uvedené, obráťte sa na našu zákaznícku podporu TU.
AKO MÔŽEM ODSTRÁNIŤ SVOJ ÚČET?
Aby sme všetky údaje správne odstránili, nie je z bezpečnostných dôvodov možné, aby ste účet odstránil/a sám/sama. Pokiaľ chcete účet odstrániť, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
NEWSLETTER
Nechajte sa informovať o aktuálnych trendoch a prihláste sa k zasielaniu newslettera s.Oliver TU. Potom dostanete e-mail, ktorý nám, prosím, potvrďte. Potvrdením tohto e-mailu sa uistíme, že ste prihlásená/á Vy osobne a nedošlo k zneužitiu Vašej e-mailovej adresy. Prihlásením na odber newslettera prijímate naše Zásady ochrany osobných údajov.
Odhlásiť sa z odberu môžete v dolnej časti e-mailu u každého prijatého newslettera.
PREČO NEDOSTÁVAM NEWSLETTER?
Skúste si, prosím, skontrolovať zložku SPAM. Aby k padaniu newsletterov do spamu nedochádzalo, zadajte si e-mailovú adresu newsletter@soliver.com do adresára. Pokiaľ ste žiadnu chybu neobjavil/a, obráťte sa na náš zákaznícky servis.